Klanten zeer tevreden over BCO Onderwijsadvies en Innofun

Klanten zeer tevreden over BCO Onderwijsadvies en Innofun

15 januari 2018

Cedeo onderzoekt tweejaarlijks de klanttevredenheid van BCO Onderwijsadvies. Voor een Cedeo-erkenning moet in ieder geval minimaal 80% van de klanten en opdrachtgevers aangeven 'tevreden tot zeer tevreden' te zijn over de dienstverlening, de samenwerking en de behaalde resultaten. Dat percentage hebben we ruimschoots gehaald en daar zijn we trots op. Het onderzoeksrapport is positief.

Enkele citaten van klanten uit het rapport:

Over BCO Onderwijsadvies

'Mensen voelen dat er sprake is van professionaliteit en kwaliteit. Wat BCO doet is echt en dat wordt herkend'.

'Ze luisteren echt en vragen door. Vervolgens komen ze met een scherpe formulering van de vraag en een passend antwoord, zodat je precies uitkomt bij wat je nodig hebt.'

Over Innofun

'Het zijn mensen met een verfrissende blik die via maatwerk een prima vertaling naar onze organisatie hebben weten te maken.'

'Innofun heeft goed zicht op ontwikkelingen binnen het onderwijs en de digitale ondersteunende mogelijkheden. Zij weten tevens een een goede verbinding te maken met de praktijk van alledag.'

Download het meest recente klanttevredenheidsonderzoek